הכר את הח"כ: מי אתה יצחק קרויזר מעוצמה יהודית?

    אייל ראובן 1 Comment on הכר את הח"כ: מי אתה יצחק קרויזר מעוצמה יהודית?

    ח"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית בשיחת היכרות עם גדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע". מאיפה השם קרויזר, ומה הוא בא לקדם בכנסת? | האזינו

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידיי יום חמישי בשבוע מאז השבעת הכנסת משוחחים איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן עם ח"כ חדש בפינת הכר את הח"כ. לפני מספר שבועות הם עשו היכרות עם ח"כ עמיחי אליהו, שהשבוע התפטר ובמקומו נכנס ח"כ יצחק קרויזר, ועכשיו הגיע הזמן גם להכיר אותו.

    "זו התרגשות גדולה ואחריות להיות חבר כנסת. אני בן 37 נשוי עם שלושה ילדים, גר ברמת הגולן. אני ממשפחות מאד ותיקות מירושלים, משפחת קרויזר ומשפחת פרוש הירושלמיות".

    "אני גר במושב נטור, מושב חקלאי שמשלב משפחות דתיות וחילוניות יחד. אני שנים רבות בעוצמה יהודית, הייתי עם ברוך מרזל ומיכאל בן ארי, עד היום אנחנו בקשרי ידידות".

    לשאלה מה הנושאים שהוא רוצה לקדם בכנסת: "הנושאים שהרב כהנא דיבר עליהם, כיום הם פסולים בכנסת ישראל. הם לא רלוונטיים כרגע. אני באתי לכנסת להילחם בפשיעה החקלאית. זה שולט בכל הארץ, גם בדרום וגם בצפון. אין חברה בפריפריה שלא נסחטת על ידי גורמים עברייניים".

    "מטרת הטרור החקלאי היא לנשל את החקלאים היהודים מאדמתם ולנתק את הקשר של העם היהודי מארצו" הוסיף.

    "אנחנו הולכים להסתער גם על הרשויות המקומיות, באנו לכאן כדי להישאר אני סומך על השר בן גביר שיעשה את מה שצריך".

    האזינו:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מקווה שכל חברי המפלגה הם "אנשים" במלוא מובן המילה. ואכן הם יחסלו את טרור הפרוקטיישן במדינה. ואם צריך לחסל אותם תרתי משמע, אז לחסל. כולם ירוויחו מזה בסוף. גם הערבים עצמם.